Read more: http://epg-studio.blogspot.com/2009/08/image-membesar-ketika-kursor-diatasnya.html#ixzz1cmXuB9xY

Popular Posts

Friday, 4 November 2011

> nyaweku

emmm . sape mereka ?
mereka lhaa nyawaku :) acehh . haha
diorang ni lhaaa keluarge aku . dlm susa dan dlm senang .
tak pena tggalkan aku tau .
yesss . aku sorang anak pmpuwan .
aku syg diorang ni . nak aku knlkan satu-2 tak ?
taknak ? oke berambos :)
yg nak tu sini aku knlkan ehhh .

papa aku msti tau yg mane kan ? haha
name beliau abdul rashid ahmad .
mama aku pulak rofiah sulaiman .
adq aku yg pling kecik tu muhammad nabil namenye .
then yg no 3 blkg papa aku tu muhammad nuaim .
then yg lg sorg tu muhammad nukman .

besa tak keluarge aku ? tak lhaa besa mane kan .
tp aku hepy ade family mcm ni . aku tak suke org sakedkan aty kluarge aku ni .
aku dgn adq-2 aku sgt baek hbungnnye .
kitorg jarang bergado tp kalau da gado tu , parah a . haha
mama aku pnyaba orgnye tp kalau dea jerit , halilintar pon kalah weyy . haha
papa aku baek sgt . dea mnjekn aku sgt . hehe

smpai sini je bole tak ? penad :(
nti-2 cite lg ehhh .
daaaa :)

No comments:

Post a Comment